Fenntarthatóság
Elkötelezetten gondoskodunk az emberekről, az otthonaikról és a bolygónkról
AC Marca
A spanyol központú, nemzetközi vállalatcsoport 12 leányvállalata több mint 1000 főt foglalkoztat, márkái a világ több mint 70 országában vannak jelen. Négy gyártóüzeme Spanyolországban, további három Franciaországban, Mexikóban és a Cseh Köztársaságban működik.
A cég 1922-ben, IBERIA márkanév alatt kezdett először háztartási felhasználású textilfestékeket gyártani, majd tevékenységi körét folyamatosan bővítve, napjainkban már háztartási vegyiárukkal, higiéniai termékekkel, ragasztókkal és barkácstermékekkel éppúgy foglalkozik, mint gyógyszertári dermokozmetikumokkal. Jól ismert márkái közé tartozik a Sanytol, az ALEX, a Lactovit, az Aftersun®, az Ecran®, a Giorgi és a Ceys, melyek saját szegmensükben mind piacvezetőnek számítanak.
Az AC Marca a kezdetektől fogva elkötelezetten gondoskodik az emberekről, az otthonaikról és a bolygónkról, ezzel is utat mutatva a fenntartható fejlődés irányába, inspirálva és pozitív hatást gyakorolva a környezetre és a társadalomra.
A ’Care for Tomorrow 2030’ ambiciózus vállalati kötelezettségvállalás, mellyel motorjai lehetünk a változásnak a bolygónk és egy szebb jövő érdekében.
Terv ’Care For Tomorrow 2030’: 3 stratégiai pillér
Termékeink
Felelős gyártás
Inspirálni és pozitív hatással lenni bolygónk és az emberiség jövőjére termékeinkkel.
Bolygónk
Energiaszabályozás
A teljes értékláncban csökkenteni ökológiai lábnyomunkat működésünk hatékonyabbá tételével.
Emberiség
Tisztelet és gondoskodás
Felelősségteljes magatartást mutatva pozitív hatással lenni az emberekre és bolygónkra.
Mérföldkövek 2010-2020
- 80%-a csomagolóanyagainknak újrahasznosítható, újra felhasználható vagy komposztálható
- 100%-a készítményeinknek biológiailag lebomló és környezetbarát
- 45%-kal csökkentettük a termelés növelése ellenére a CO₂ kibocsátást
- 12%-kal csökkentettük a vízhasználat hatékonyságának növelésével a tonnánkénti termelésre jutó vízfelhasználást
- 40%-kal csökkent termelő üzemeink keletkező hulladék mennyisége
- 100%-a a cégcsoporthoz tartozó márkáinknak tervet dolgoz ki a felelős fogyasztási magatartás ösztönzésére
Út a jövőbe: Céljaink 2030-ra
100%-ban felelősen kialakított összetétel
- Környezetbarát
- Biológiailag lebomló
- Biztonságos
- Újrahasznosítható / újra felhasználható
- Komposztálható
- Körforgásos gazdaságba illő
- Fenntartható innováció
- Értékteremtés a társadalomnak és a környezetnek
75%-kal kisebb ökológiai lábnyom
- Üvegházhatású gázok kibocsátása
25%-kal kevesebb vízfelhasználás
- Terméktonnára jutó vízfogyasztás
60%-kal kevesebb hulladék
- Keletkező hulladék mennyisége
100%-ban elhivatott csapat
- Elhivatott munkavállalók
- Márkáink elkötelezettek a felelősségteljes magatartás iránt
- Átlátható kommunikáció vevőinkkel és szállítóinkkal